Etiketter

søndag 23. mai 2010

En fin dag ;)

Hatt en deilig rolig dag i dag. Sarah våknet tidlig, men jeg fikk slumret litt til klokka ble 09.30. Jeg lagde en passe god Moussaka, men ikke like god som den jeg lager hjemme. Men tror familien var fornøyde :)

Etter Sarah pusen var sovnet og pappa kunne være barnevakt, dro vi opp i gata til Svein og Stine (bror og svigersøster) For å se film.
Svein var fortsatt veldig fyllesjuk fra en fest han var på i går. Så han var i grunnen rolig han også i kveld :)
Filmen vi så var dessverre ikke av de beste, selv om rollelista var bare kjente skuespillere. Deriblant Kate Beckinsale, Forest Whitaker og Dakota Fanning...

http://www.imdb.com/title/tt0948547/

Terningkast 3

To englete søstre har jeg også, de ovrerasket meg med å vaske og støvsuge bilen min. Den ble strøken!
Tusen Takk Karoline og Frøydis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar