Etiketter

fredag 22. oktober 2010

Sen middag på fredagskvelden

Middagstipset i dag har jeg faktisk vært så frekk å stjele fra en annen blogg. Men maten så bare helt nydelig ut og måtte testes :)
Så beklager Gina, håper det går bra :) 



 Jeg begynte med å finne fram gryter og steke bacon


Lager hvit saus
 
Kokt macaroni i ildfast form

Så legger jeg stekt Bacon oppå Macaronien


Legger kokte gulrøtter, blomkål og brokkoli oppå bacon og macaroni

 Så heller jeg den hvite sausen over

Og legger tilslutt litt ost på toppen

Så gratineres det hele

NÅ er jeg spent hvordan det smaker :)

Og.... 
Det var NAM ;)





3 kommentarer:

  1. Den oppskriften har jeg vurdert også.. Gina er min inspirasjon når det gjelder mat i disse dager :) Var den god?? Vurderer den til middag i kveld.
    Hilsen LindaMK

    SvarSlett
  2. Den var kjempegod! Gina er super! :)

    SvarSlett
  3. herregud, blir helt flau her jeg sitter jeg,
    hehe - dere to er vel de søteste <3

    bra maten smakte ^^,

    SvarSlett