Etiketter

torsdag 21. oktober 2010

Trene

Å trene er ikke det jeg har vært flinkest til i grunn, men siden jeg nå har født to barn vil jeg gjerne gjøre litt :)
Derfor begynte jeg på et nytt program som kalles 200 situps.
Det går ut på å trene fem sett med et visst antall situps i seks uker. For hver uke øker antall situps pr. set.
Jeg har faktisk vært litt flink, jeg har fullført uke 1(tre dager) og har nå begynt på uke 2 og gjort en dag. Jeg er jo ikke kommet halvveis i programmet, men likevel føler jeg at magen er blitt strammere.
Målet er ikke å bli SUPERfit liksom, men bare stramme litt opp. Så ble jeg igrunn litt nysgjerrig på om det programmet funka... SÅ måtte teste :)

http://www.twohundredsitups.com/index.html

Målte ikke eller tok bilde FØR jeg begynte, men tok bilde og målte nå. På det tykkeste partiet målte jeg 91 cm :)


Var vel ikke akkurat feit?! 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar