Etiketter

onsdag 5. januar 2011



 Livet er herlig! Startet dagen med to nydelige barn og en kopp varm kaffe mocca! :) NAM
Vi tente lys og jeg prøvde å få i sarah litt frokost. Hun er nok som meg og er ikke så glad i mat på morran. Men fikk i henne en drikke youghurt. Det får være bra.
SÅ kjørte jeg Sarah i barnehagen og i dag ville hun ha ski med seg. Moro med snø!
Jeg dro hjem igjen og vasket hus og ryddet.


 Sarah Nicole i barnehagen



 Alexandra bader med mamma :) 
Så sover vi litt etterpå




 Så rydder vi litt. Har ryddet rommet til sarah i dag, hun har en haug med leker hun aldri bruker. Så mor tok affære. Sorterte i kasser og la på nytt sengetrekk. Egentlig Var det Alexandra som fikk det til jul, men passet bedre til sarah`s dyne.




 På rommet sitt har Sarah akvarium med fisk.



 Enhver jente med respekt for seg selv må ha en sjeselong :) Sarah fikk sin til dåpen. leopard mønstret og fin!






Søtingen min som leker seg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar