Etiketter

mandag 3. januar 2011

Godt nytt år!



Ja, litt på etterskudd. Jeg rekker bare ikke blogge hver dag. Dagene går med til snuppene mine.
Nå har Sarah sin første barnehagedag på over tre uker. Og hun ville slett ikke være der i dag, hun klenget seg veldig på meg da jeg prøvde å levere henne. Stakkars gullet. Men hun har bare godt av å være i barnehagen. Er jo mange flere å leke med der enn her hjemme. For jeg bruker mye tid på Alexandra når hun er våken og akkurat i dag ble det vaske dag.
En haug med klær og jula som skal ut. Orket ikke mer jul nå. Jula var over da jeg dro fra Kristiansund for min del. Og etter det har det jo vært arbeidsdager. Som ei vanlig uke nesten. Bare at sarah hadde fri fordi vi hadde muligheten til det.



Da nyter jeg en kopp god latte og slapper av fem minutter før snuppa våkner igjen og må vaske litt til og kanskje henge opp klær. ååå ønsker meg en tørketrommel...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar