Etiketter

mandag 7. februar 2011

Jeg har fått award :)

 

Søte Elisabeth har gitt meg en award!



Med awarden følger en del spørsmål jeg må svare på, så her kommer svarene:



Ta opp nærmeste bok, og slå opp på side 18, og let frem linje 4 - hva står det der?
 Hvorfor ble bedriften etablert?



 Hva var det siste du så på TV?
hmm, da så jeg barnetv med sarah :)


 Bortsett fra datamaskinen - hva hører du akkurat nå?
Aexandra som banker i bordet 

Når var du sist ute og hva gjorde du da? 
husker ikke sist jeg... :) 

Hva har du på deg nå?
lilla v-genser og joggepants

Hva var den siste filmen du så?
facebook filmen

Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
nja.. kunne vel kanskje dratt til thailand...

Tænk ju Elisabeth!
Nå må jeg gi noen videre! :) 


Bekkis heklerier
Eirik Gjendemsjø
Kathrines
Mads og Hans
Dei finaste ting

1 kommentar: