Etiketter

søndag 20. februar 2011

En koselig helg

Her har Jeg og ungene stått opp rundt sju både lørdag og søndag. Alexandra våkner tidlig og da synes Sarah også at det er greit å stå opp :) Da er det lyst og en ny vakker dag.
En flott vinter, Sola som står opp etterhvert. Men har vært veldig kaldt. - 14 er vel litt i kaldeste laget spør du meg. Jeg som fryser når det er under + 20!Hehe

Er jo koselig med vinter da. Hadde bare gradestokken kunne vært litt høyere :)

Lørdag var vi en tur til Sverige på harryhandel. Sarah hadde med egne penger og kjøpte lørdagsgodt. Som sikkert holder 4 lørdager til. Hun betalte bare 29 kr. eller noe sånt.
Vi handlet kjøtt, kyllig og egg. Daniel litt cola. Hihi

Her koser vi oss før det er natta

Etter at barna har sovnet er det tid for mor å slappe av litt. Da er det deilig med boblebad og telys :) Varmt vann og en helgepils :)




Jeg har også vært litt flink. Har hengt opp en knaggrekke på vaskerommet. Fordi vi bruker det som inngang da huset er litt bakvendt kler vi også av yttertøy der. Derfor smart med ei knaggrekke til å henge jakker/dresser på.
Så har jeg hengt opp hylle med knagger på rommet til ungene.
De søteste som nå sover på samme rom. Går veldig veldig bra. Og Sarah er kjempestolt! :) Så lenge sarah vil så er det greit for meg. Synes det er koselig jeg.



Ha en flott søndag folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar