Etiketter

mandag 4. april 2011

Uff. Tørke!

Hærremin!
Jeg er så utrolig dårlig på dette... Det vurderes sterkt i nødvendigheten av denne bloggen!

Jeg har så altfor mye å henge fingrene i at det ikke blir særlig tid til å skrive.
Barna tar mye tid, og hus og hjem, så trener jeg jo litt til tider her hjemme. Har jo ikke tid til hobby en gang... Men hva skulle den hobbyen egentlig vært?Jeg som ikke kan strikke eller hekle! Jeg har prøvd meg på begge deler.
Jeg er glad i å være på kjøkkenet og bake og lage kaker. Men det begrenser seg liksom hvor mange kaker man kan bake på en dag!
Noen tips til ny hobby? Tas imot med takk!

I dag har jeg vært på trilletur med to venninner og deres to søte små, så var jeg og hentet Sarah tidligere slik at hun fikk stussa håret og klippet luggen.
Etter vi hadde vært på Kiwi, gikk Sarah inn igjen. Jeg skjønte ikke hvor hun ble av.
Plutselig kom hun ut skikkelig fornøyd med ett eple i handa! Jeg ble ikke sint, men alvorlig, hvorpå jeg forklarte henne at man ikke kan gjøre slik :)
Hun forsto. Og det var enda bra!

Nå skal jeg slappe av med Farmen. Vi ses om en mnd ;) hehe. Forhåpentligvis før! :)

Sjalabaiiis!

Slenger på to bilder :)


3 kommentarer: