Etiketter

lørdag 5. mars 2011

Tidlig oppe..

I dag, eller skal jeg si natt... Hehe. Var Alexandra veldig våken. Først våknet hun 00.10. Kjempesulten og drakk en hel flaske MME (morsmelkerstatning)
Klokken 0400 ville vi absolutt ikke sove mer! Da var det nok! Jeg tenkte hun var sulten igjen så Jeg prøvde å gi henne mer MME. Hun drakk halve. Så vugga jeg henne litt, og gikk tilbake til soverommet mitt. Jeg holdt på å sovne igjen, da jeg hørte henne skrike til skikkelig. Jeg løp inn, men hun lå stille med smokken i munnen. Lo da jeg titta ned i senga. ÅÅ hvorfor måtte hun se så uforskamma våken ut?! Jeg løp fram og tilbake flere ganger. Tilslutt orka jeg bare ikke mer! Jeg hentet dyne og pute og la meg sammen med henne i Sarah sin seng. Der fortsatte grininga av og på til klokken var 06.55. DA sovnet hun endelig i armene mine. Superkoselig. Men jeg tror jeg holdt på å bli sprø! Jeg var jo i koma, hadde lyst til å sove. Så sovnet vi slik. Det ble veldig varmt etterhvert!
Klokken 08.00 våknet hun igjen. Da ville hun stå opp. Og det merkelige var at jeg ikke var så veldig trøtt heller da.
Så vi kom oss ut av senga og lagde frokost. Grøt til bittelille og kaffe til mor. Vi lekte på gulvet etter maten og nå har hun begynt å forstå at det går an å komme seg forover. Jeg la noen leker foran henne og hun greide å få tak i dem! Så moro. Men hun har ikke helt knekt koden, men nå er vi iallefall på vei.




Klokken 10 begynte hun å gni øynene sine. Jeg så ut for sola var høyt på himmelen! Det var jo jammen 1 grad! VÅREN ER KOMMET tenkte jeg og løp rundt for å finne klær. Jeg kledde på oss, la Alexandra i vogna i god posen og tok båndet til Spice rundt magen. Så gikk vi på tur. Lexie sovnet fort og vi gikk fort ned bakken bortover veien og så tilbake.


Da sover hun godt i vogna si og jegsatte en rundstykke deig. Nå skal jeg bake de ut og da våkner hun vel snart :)

Savner Sarah snuppa mi som har overnattet hos tante i natt. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar