Etiketter

onsdag 18. august 2010

Ferie og fødsel og stress

Skulle egentlig skrive mer etter jeg kom hjem fra ferie. Men tiden gikk og jeg reiste på enda en ferie tur. Denne gangen til Kr.sund! Skulle bare hjem en snar tur før fødsel da jeg trodde jeg hadde god tid....

Men det hadde jeg jammen ikke altså!

Var ikke mange dagene i Kr.sund før lillejenta ville ut. i uke 34+1 (seks uker for tidlig) Men hun hadde tydeligvis lyst til å bli kristiansundsjente!
Klokken 18.51 den 26. juli kom Alexandra til verden, 2240 gram og 44 cm lang. Ikke store biten.
Det var en ganske hard fødsel som gikk unna på 2.5 timer. Alt gikk veldig  bra.
Alexandra måtte ligge i kuvøse i 2 dager, så føltes litt rart å ikke få ha henne sammen med meg hele tiden.



Nå er vi vel hjemme etter to lange uker på sykehuset.
Godt men slitsomt å være hjemme.
Tiden går mye med til Amming, pumping og mating med flaske. Stakkars hun blir vel forvirra :)

Sarah er stolt storesøster og har ikke vist mye tegn til sjalusi ennå. Hun er så flink å hjelpe til og vil gjerne vise henne fram i barnehagen.
Håper det fortsetter uten noe særlig sjalusi. Men litt må man jo regne med.



Sjalabais allesammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar