Etiketter

fredag 20. august 2010

Fredag

Skulle trodd jeg var sinnsykt opplagt jeg som "bare" går hjem og henger...
Men neida, like trøtt som enhver annen jobbende person i dette landet. Man blir faktisk trøtt av å drive på med amming, nattevåk, pumping og flaskemating.
Vask av klær, middagslaging, til og fra barnehage kjøring, annet husarbeid...
Ikke bare bare å være tobarns mor på min alder.. Føler jeg fikk barn så sent i livet så derfor tar så mye lengre tid å komme til hektene. Kan hende jeg tar feil.
Tenker masse på de mødrene som har tre, fire og fem barn... Svigermor med seks da... HJELP. Hun måtte hatt det travelt.
Ellers blir man sliten av alle tankene oppi hodet. For jeg er jo en tenker også.

Nei, nok syting, nå tenkte jeg skulle ta med jentene mine på tur. En i vogn og andre på sykkel. Da blir Sarah kjempeglad.
All tiden har gått med på å mate minsta. og prøve å komme til hektene.
Men i dag har jeg sovet når Alexandra sov, så veldig deilig å føle seg litt mer opplagt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar