Etiketter

mandag 23. august 2010

YES

Endelig! Er slitenheten og trøttheten borte!
HAr ikke sovet mer, men jeg tror kanskje jeg begynner å bli vant med å være våken noen timer på natta :)
Så nå kan jeg si at å være mamma til 2 herlige jenter er bare vidunderlig! Jeg elsker det!
Men tror også jeg har vært heldige med begge!
Sarah er så flink storesøster og er ikke noe mas fra henne. Alexandra sover og spiser og er stort sett fornøyd.

I dag er en nydelig dag, sola skinner. Jeg er hjemme og bretter klær. Har vært på loftet og funnet fram masse klær etter Sarah. Så måtte vaske opp, så det ble rent og pent.

Nå nyter jeg stillheten når alexandra sover. Spiller litt musikk og skal brette enda mer klær.

Jaja :)

*smile*

Ha en flott dag allesammen!

2 kommentarer:

  1. Så flott!!
    Deilig når en føler at det løsner!
    Er jo en ting man kanskje aldri helt venner seg til det der med å være mye våken på natta...
    Husker jeg sov helt usannsynlig mye på dagen den første tida. Så hent deg inn igjen på dagtid om du må:)
    Ha en fortsatt flott mandag!! Og deilig med en slik ukesstart;-)

    SvarSlett
  2. Å så deilig å høre da - er sånt vi som gruer oss en del trenger å høre det ;)
    Og ikke minst kjempe godt for mor at hun koser seg masse hjemme med jentene sine:)

    SvarSlett