Etiketter

fredag 12. november 2010

Feeling great!!


Føler meg bra om dagen! Var ikke dumt å begynne å trene vil jeg tro. Jeg ser nå at det virker og jeg får mer energi. Utrolig deilig! Har faktisk gått ned 2.5 kg nå på de siste dagene. Siste uka vil jeg si at det var.
Så situps, planken og rockering funker. Var 92 cm over magen før trening. Og nå er jeg 83. Synes det er okei jeg.

Faren med dette, er jo at når jeg når målet mitt på 50, vil jeg bare ned mer. Og har faktisk begynt å tenke "hadde jo vært bedre med å veie 47. Sjekka BMI kalkulator og det er normalvekt for meg. Så da er det ikke farlig! 
Problemet er også at jeg tenker: "spise mindre" Ikke bra for en med anorexia. Jeg hadde det før, men ble kvitt det etter noen år.
Men har en periode hvert år, ca en uke, at jeg ikke spiser, straffer meg selv for alt galt jeg har gjort. Da fortjener jeg ikke spise....
Håper ikke det skjer igjen. Men kjenner tegnene og er flink til å ta kontakt med legen min om det skulle starte. Han er flink. Og hjalp meg for nøyaktig et år siden.
Ser ut som det har tendens til å komme i vinter halvåret...

Akkurat nå trives jeg med at jeg går ned. 
Deilig å trene litt og se at jeg har muskler på kroppen. :) Dette motiverer meg mer.


Meg i dag! :)
Akkurat stått opp og klar for en dag til med vakre Alexandra.
Skal også hente Sarah litt tidligere i barnehagen i dag. Gjør alltid det på fredager. Så er det jo så utrolig koselig å være sammen med henne også :)
Tok noen bilder her om dagen av meg og sarah da vi hadde jente dag :) Alexandra sov :) 


Ansiktsmaske er moro! ;)

Jaja, nå får jeg vel gi Alexandra litt mat, og komme meg på OBS. Må vel kjøpe farsdagsgaver :) En til Dan fra Sarah og Alexandra og en til min egen PAPPA :)
 

3 kommentarer:

  1. Så utrolig fine snupper <3

    klem fra marianne ..

    SvarSlett
  2. Trening gjør susen vettu :)

    Og det er bra at du klarer å snappe opp tegnene når de kommer,sånn at du får oppfølging så du ikke faller tilbake i gamle spor..

    Ønsker deg en fin kveld vesla :)

    klem

    SvarSlett
  3. Så hærlige :)
    Ang trening: U can do it! ;) Jeg begynner min trening snaaart :) hehe

    SvarSlett