Etiketter

torsdag 25. november 2010

Hjemme etter en uke i Kr.sund :)

Hjemme i Spydeberg igjen...
Vet ikke om det hjelper å reise hjem jeg... Får bare mer hjemlengsel da...
Det er vanskelig altså. Påvirker liksom alt det at jeg har den lengselen hele tiden.

Hadde det helt fantastisk hjemme. Vi feira lillebror sin 23 års dag, var på cafè med Anika, brukte tid på mamma og pappa :)
Nydelige foreldrene mine! Og bonusforeldre! Er så glad i dem!
Kona til pappa var så flink og lagde juleverksted med barna. Bakte kakemenn og risboller! :)






I dag har jeg faktisk hørt litt på julemusikk og lagd adventsstake :)
Har ikke hatt noe julestemning siden min søte bestemor døde i 2003... Så må si at jeg er litt glad den er på vei tilbake.
Vil jo lære mine barn å glede seg over julen :)
Så... Jeg drømmer om en hvit jul.... *nynne*
Har kjøpt to adventsduker og masse lilla lys! :) Må jo være på vei til å like jula igjen da?
Tidligere syns jeg det bare var mas... kjøpe dyrejulegaver som ingen har bruk for. Og glede seg? Når bestemor og bestefar som vi alltid har feiret jul med var borte? Vanskelig å bli det samme etter det.
Men med besteforeldrene mine så var det en stooor glede. Maten og gavene. Blomstene og juletreet. Alle nissene og julelys....
Ja, må si det er GODt jeg å begynne å glede seg igjen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar