Etiketter

tirsdag 2. november 2010

Som dagene flyyyr!

Ja, det er helt sant...
Synes tiden bare flyr avgårde jeg. Og jeg er sikkert ikke alene om den følelsen.
Nå har jeg blitt bitt av treningsbasillen, og den bet hardt!
Skal stramme opp litt etter fødsel og sånn. Kan jo ikke gjøre noe det?

Har kjøpt meg Casall rockering. Og har såvidt kommet igang treningen med den, kjøpte en på 1,2 kg. Den sies og skal hjelpe for rygg, lår, midje, rumpe og mage. Og det er jo vel der vi jenter legger mest på oss. Og magen sikkert er litt slapp etter noen huleboere.
Blir spennende å se om den har noe effekt da etter noen ukers trening.
Nå er jeg også kommet til uke 4 i programmet 200 situps. Og DET (tro det eller  ei) har funka! Har gått ned hele 8 cm rundt magen!
Helt rått. Og greit.

Dagene går ellers med til å følge opp de søte små! :)
Alexandra vokser seg større og større og måler nå 56 cm og veier 5200 :) Kjempegøy.
Hun har begynt å putte hånden veldig mye i munnen og smiler og ler hele tiden hun ikke sover. For hun sover fortsatt endel.
Men har ennå ikke begynt å sove hele natta. Noe som tar på for mor!
Nå er hun tett i nesa i tillegg og har da inatt vært våken hver time.


Sarah Er igjen febersyk. Og hjemme fra barnehagen. Igjen. Ikke lenge siden sist.
Hun vil gjerne ikke i barnehagen om dagen. Tror hun har forstått at jeg og Alexandra er hjemme.
Vurderer å ta henne fri fra barnehagen en dag i uka... Hva tror dere?
Nå har hun begynt å sminke seg hehe :) Skikkelig jåledukke!



Nå ser vi fram mot en tur til Kristiansund. Mormor og Beste, Bestefar Egil og Bestemor Inger. Blir veldig deilig.



De to er jo søte sammen da :)

 

Jeg selv har fått et nytt leketøy :) Splitter ny mobil! :) 
Den har jeg ventet på i flere måneder, skal love dere jeg var utolmodig! Men Det var verdt ventingen! Ja, absolutt!
Det er den beste telefonen jeg har hatt, så angrer ikke på det kjøpet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar