Etiketter

torsdag 9. september 2010

En tung dag

Selv om sola skinner ute, så er mitt sinn i dag ganske så grå. Vet ikke akkurat hva som utløste det, men er nok alt på engang greier...

Er så lei av alt, lei av meg selv, lei av Spydeberg... Ja... Alt bortsett fra solskinnene mine da :)
Går her hjemme og plukker og plukker... Lei av alt rot...
skitne klær som ligger overalt, colabokser og tallerker som jeg snubler i på gulvet, Hundehår. Må støvsuge hver dag... Akkurat som jeg ikke har andre ting å gjøre... Sarah sine altfor mange leker som tar vannvittig mye plass! Det er ROT overalt....
Jeg sitter her og gråter... Jeg vil faktisk HJEM! Til Kr.sund. Jeg orker ikke mer...
Søsken, foreldre og venner hjemme betyr så ufattelig mye for meg.
Jeg høres ut som en trassig treåring og føler meg nesten som en også...
Derfor tørker jeg litt mer støv og tar meg en liten øl selv om klokka er før fem.
Men klokken er nok over fem et annet sted i verden, så nyter den kalde herligheten jeg.

Uff, griner litt til. Kan vel kanskje ikke skylde på barseltårer lenger nå... Men det skal sies at lite søvn om natta kan være en årsak til nedstemtheten,

Jaja... Håper dere andre har en bra dag, og håpern den bra dagen snart kommer til meg også.

3 kommentarer:

  1. Uff uff...Sender deg noen ordentlige gode klemmer og håper dagen blir bedre i dag!!

    Er vel ikke rart om det dukker opp slike dager og. Mye hormoner i sving, og ALTFOR lite søvn gjør jo ting litt verre enn man føler man har kontroll over.

    Bare trøst deg med at du slett ikke er aleine om slike dager, og at det går over ;-)

    SvarSlett
  2. All min medfølelse her fra Nord Atlanteren.. Selv om jeg på ingen måte kan sammenligne livet mitt med det du føler og opplever, så håper jeg dagen din blir bittelitt bedre når du får en klem herfra. :)
    Klokka er langt fra etter fem her heller, men kos deg med en øl, den har du fortjent. :)
    (PS: Om jeg bommet litt med tidspunktet her nå, var det fordi den bloggposten kom opp på facebooksiden min nettopp. :P )

    SvarSlett
  3. Sender deg en kjempe god klem jeg... Skjønner godt at savnet hjem kan bli stort..

    Men håper det er bare "one of those days" og at i morgen blir en så mye bedre dag!

    SvarSlett