Etiketter

tirsdag 7. september 2010

På gamle trakter :)

I dag hadde jeg en avtale med en venninne fra Bærum. Jeg bodde jo i nabokommunen Asker i 10 år, så følte at jeg var på gamle trakter.
Jeg kjente et smil og en varme i kroppen da jeg nærmet meg Sandvika. Var en god følelse.

Vel framme skravlet vi og Dyveke hadde ordnet med lunch. Etter en liten stund kom også Ellen og Therese og lille William. Jeg skamma meg litt over at dette var første gang jeg så William... Og nå er han 7 mnd allerede!
Vi hadde en kjempegod lunch sammen, og vi lo og snakket alvor.
Jeg kjente hvor godt det var å være sammen med dem. Og synes det er litt trist vi bor en time unna. Da må alt planlegges litt mer. Hadde vi bodd "nedi gata" så hadde det vært lettere og stikke innom på en kaffe :)
Så søte gode jenter... Møtes jo altfor sjelden.

Vi mer eller mindre inviterte oss selv hjem til Ellen som sa hun skulle prøve å lage fårikål til oss :) Og kanskje drikke litt vin :) HURRA.
Jeg turte ikke da å si at jeg ikke liker fårikål, siden Dyveke ELSKER det!
Men jeg kan jo spise poteter og sky, og heller drikke mer vin!!
Det viktigste er jo å være sammen.


Nå sitter jeg her og spiser stekt ris og er meget fornøyd med dagen.

I dag skulle jeg forresten hatt termin :) Men snuppa er jo allerede 6 uker og en dag! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar