Etiketter

torsdag 9. desember 2010

Her går det unna....te

Uten at jeg får begynt noe særlig på julegavene... Men har kjøpt noen. SÅ får begynne å pakke de inn snaaaart :) Kanskje neste uke? Så må jeg vel ut å kjøpe flere også...
Litt stress med disse gavene så jeg helst ville vært uten det maset :)

Sarah har vært hjemme fra barnehagen hele denne uka pågrunn av feber. I dag var vi til legen, og han kunne fortelle at hun hadde hals og øre betennelse. Stakkars lille pia mi!!
Hun hoster også masse.
I dag ville hun stå opp klokka 07.30. Og da var ikke mor helt blid. Skulle gjerne tenkt meg en time til påøyet da ja.
Men men.
Vi sto opp og Alexandra og jeg tok et bad sammen. Da vi var ferdige la jeg henne inntullet i håndkle på vippestolen sin som jeg la helt ned. Da fikk jeg akkurat tørket meg før sarah vill ha TV`n på med barnetv.
Da jeg kom tilbake til Alexandra lå hun der og så så fornøyd ut! Hm, men jeg kjente en velkjent duft. Kan ikke si den var god, men den duftet i allefall...
Jeg åpnet håndkleet hennes og fant ut at hun hadde bæsjet den største grønne tingen jeg noen gang hadde sett. Hærremin.
Det var IKKE gøy å vaske etterpå...

Sarah åpnet pakkekalenderen sin og fikk i dag filmen Robin Hood.
Jeg fikk ikke ta bilde av henne, hun sa: Du kan ikke ta bilde når jeg er syk.
Og den er jo grei.


Kvelden kom sigende på, mor sliten. Vaskemaskina mi gikk dundas i dag, så måtte skylle en hel vask for hånd. Var ganske tungt.
Til middag ble det Burritos :) NAM

 23 - grader  i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar