Etiketter

tirsdag 14. desember 2010

Syk...


Da var det min tur til å bli syk :( Litt kjipt.
I natt sov Alexandra fra klokken 2130 til 0600 i dag tidlig. Var jo råflott. Men jeg var våken flere ganger med hodevondt, halsvondt, stiv nakke og tett nese.
Nedtur.
Spesielt når jeg tenker på at vi skal reise om to dager!! Hjelpes! :) Må jo være i form til kjøreturen.
Ikke matlyst eller noe... og da blir jeg ikke mindre slapp... Men er ikke godt å spise når man ikke kjenner smaken på maten.

I går var vi på luciafeiring i barnehagen. Det var en kald fornøyelse siden vi skulle være ute! Først gikk de i Lucia tog og sang så vakkert de kunne og så var det grilling etterpå. Skal si alle spiste fort! Sarah gråt stakkars for hun var så kald og hadde vondt på leppa. Stakars pusen min.
Men hun var så vakker i Luciakjole og lys i hånda. Søte nydelige jenta mi!














Nå sitter jeg her, hører på Elvis som synger Blue Christmas! Nydelig mann og herlig stemme... synd å ikke være 20 åring på den tiden der ja *sukk*

Alexandra sover... Lenge... Tenkte å gi henne mat etter jeg hadde kjørt sarah i barnehagen jeg, og slenge meg på sofaen når hun sov... Men, hun sover i bilstolen stakkars :) Sover så godt. Da ble det til at jeg blogger litt og surfer facebook i stedet for å slappe av under pleddet. Men trodde hun våknet snart. Har jo ikke spist siden 06 i morres og nå er klokka 1215.. :)

Godt sovehjerte!



Anbefaler Mads og Hans-Einars blog, et herlig par som kan sine kokkekunster :)
Mads og Hans sin blog :)

1 kommentar: